Zwrot produktów

Każdy klient, zwracający przedmiot posiada prawo o możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamawianego produktu. 

Wystarczy wydrukować i dostarczyć podpisany formularz reklamacyjny, dostępny poniżej w linku na maila:

zwroty@lumila.pl

Zrobić skan dokumentu fizycznie, bądź przez darmową aplikację Adobe Scan

lub

Wraz z przesyłką, po uprzednim wysłaniu do nas wiadomości mailowej, w której dowiedzą się Państwo o tym, gdzie taką przesyłkę odesłać.

Zapraszamy do kontaktu na zwroty@lumila.pl

 

Dodatkowo warto również przeczytać poniższe informacje:

1. W przypadku gdy, przed wydaniem przesyłki okaże się, że uległa ona uszkodzeniu bądź doznała ubytku, przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie ustalić protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik powinien także wykonać te czynności na żądanie osoby uprawnionej po stronie Kupującego do odbioru przesyłki.

Warto zadbać, by przy odbiorze przesyłki sprawdzić stan fizyczny przedmiotów i zgłosić wszelkie niedogodności.

2. Towary dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu nie podlegają zwrotowi. Jeśli towar dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, klient nie ma prawa do zwrotu. Przykładem mogą być hermetycznie zapakowane produkty, takie jak szczoteczki, czy kosmetyki.

3. Wszystkie towary sprzedawane w sklepie są w oryginalnych opakowaniach (z wyjątkami), więc zwrot bez niego to pomniejszenie ceny, po której taki produkt można sprzedać (w przypadku sprzedaży bez opakowania oraz ze śladami użytkowania). Jako, że jesteśmy firmą o niskim stażu na rynku, prosimy o uszanowanie naszego regulaminu i zapisku w nim, stanowiącym o tym zdarzeniu.

W tym wypadku, zwrócony towar zostanie oceniony, zgodnie z wewnętrzną polityką, w odniesieniu do cen podobnych produktów na rynku internetowym, a jego cena zostanie dostosowana do aktualnych warunków rynku, co oznacza zwrot kwoty pomniejszonej o wyliczoną stratę.

Jeżeli kwota zwrotu uznana przez nas jest dla Państwa nieuczciwa, prosimy o kontakt na maila zwrot@lumila.pl, wtedy będziemy z Państwem rozmawiać indywidualnie, w celu ustalenia dogodnych rozliczeń, pomiędzy dwoma stronami.

4. Na ten moment zwroty nie są przez nas finansowane, ale docelowo chcemy taki darmowy zwrot wprowadzić, wraz ze zwiększeniem wolumenu przesyłek i osobnymi negocjacjami z firmami kurierskimi.

Formularz reklamacyjny